maandag 7 januari 2013

Challenge #1 van 2013!! - Bingo !

Zo daar waren we weer.
Hebben jullie fijne feestdagen en een leuk eindjaar gehad?

We beginnen dit jaar met een Bingo Challenge !!

Wat houdt dat in?
Je gebruikt minimaal 3 dingen van de bingo kaart.
Horizontaal/Verticaal/Diagonaal.
1e rij, 2e rij, 3e rij maakt allemaal niet uit.
Als je er maar 3 gebruikt die samen op een lijn liggen.

Hier de bingo kaart:


Onze sponsor dit keer is Bugaboo.


En zij bieden aan



En dan nu de Creatie's van het DT team!



Zij gebruikte
roze/ wit   -   digi / stempel    -   bling bling



Zij gebruikte
bling bling   -   stempel   -   roze/wit 



Zij gebruikte
bloem   -   bedeltje   -   lint



Zij gebruikte 
bloem   -   stempel   -   3 lagen 

De regels!
- Maximaal 2 kaarten per Persoon/Blog
-Het moet een nieuwe kaart zijn geen terug linken
-Link naar je blog bericht, niet je hele blog

Kaarten die niet aan de regels voldoen doen net mee voor de
top 3 en de prijs.

Je kan je kaart inleveren tot 
13-01-2013  -  21.00






12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging, ga er mee bezig.
    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuke uitdaging, hoewel ik wel even goed moest kijken hoe het bedoeld werd, dus maar goed dat er zulke mooie en duidelijke voorbeeldkaarten bij staan, ik ga proberen of ik mee kan doen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging.Jullie ook nog de beste wensen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst de beste wensen voor 2013. Mag dat nog eigenlijk?
    Wat een leuke uitdaging!! Daar wil ik van de week mee aan de slag!!
    Trouwens, we hebben zeker nog de uitslag van challenge 42 tegoed?

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge weer, ga weer een gokje wagen, leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn kaartje staat er bij, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge!
    Heb mijn kaartje toegevoegd!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een ontzettend leuke challenge!! Was even zoeken welke rij ik zou nemen.. Uiteindelijk zijn het toch maar 2 rijen geworden.. Ik kon niet kiezen..
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge , erg leuk om te doen en de voorbeelden zijn super !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeelden Dt-collega's

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve meiden die mee hebben gedaan aan deze challenge ....willen jullie het ons niet meer zo moeilijk maken wat prachtige kaarten ik kan niet kiezen :-( ze zijn gewoon allemaal zo gaaf !!! groetjes Danny DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great challenge ladies, and lovely DT works Jx

    BeantwoordenVerwijderen